EEN NIEUWE WEG

Wat God zo mooi gemaakt had, ligt er verbroken bij Het verleden heeft veel schade aangericht… Ik zoek naar nieuwe hoop, maar waar haal ik het vandaan? Is er iemand die de weg naar boven ziet? Ik verlang naar rust, naar vrede voor mijn ziel.

Luister naar dit prachtige lied over vergeving en herstel.

HET LEVEN EN DE BOODSCHAP VAN JEZUS

Jezus kwam om de zonde van de wereld weg te nemen. Opdat ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft. Bekijk de film over het leven en de boodschap van Jezus.

DE ZEGEN VAN MIJN ZIEKTE

Angre Strijd is getrouwd, moeder van drie kinderen en doktersassistente. Eigenlijk gaat alles voor de wind. Maar op een dag ontdekt ze een knobbeltje in haar borst. Haar collega schrikt enorm en binnen twee dagen heeft Angre een afspraak in het ziekenhuis. De diagnose is helder: borstkanker in een ver gevorderd stadium. Angre ondergaat chemokuren en een borstamputatie, de uitkomst is nog hoogst onzeker. Toch is Angre bijzonder dankbaar. Een mooi getuigenis van een bijzondere vrouw.

THOMAS DE SCHAAPSHERDER

Thomas is schaapherder onder de rook van Rotterdam. Dagelijks trekt hij met zijn kudde het gebied in om woekerend onkruid te lijf te gaan. Thomas heeft niet alleen een mooi beroep, hij heeft ook een prachtig getuigenis.

A GLIMPSE OF ETERNITY

Ian McCormack was aan het nachtduiken op het eiland Mauritius toen hij meerdere malen door giftige en dodelijke kubuskwallen werd gestoken. Hij vertelt hoe hij vocht voor zijn leven op weg naar het ziekenhuis. Daar aangekomen overleed hij en werd hij dood verklaard. Hij vertelt over zijn ontmoeting met God, wat de richting van zijn leven totaal veranderd heeft! Een zeer bijzonder getuigenis!

GETUIGENIS VAN EEN JONGE MOSLIM

Bekijk hier het getuigenis van een jonge moslim die Jezus Christus leert kennen als zijn Verlosser en Heer!

GODS MEESTERWERK!

Efeze 2:10 zegt dat wij Gods meesterwerk zijn. Nu weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik zie geen meesterwerk wanneer ik ‘s ochtends opsta en in de spiegel kijk. Maar ik wil een meesterwerk zijn! Daarom ga ik naar God toe in gebed en….

CONTACT

Deze website is er voor jou. Omdat wij geloven dat Gods cadeau, Jezus Christus, ook voor jou is! Hij heeft ons leven veranderd en wil ook in jouw leven écht geluk geven. God is daar heel duidelijk over in de Bijbel.

We kunnen ons goed voorstellen dat je na het lezen op deze website, vragen of opmerkingen hebt. Misschien vind je het fijn om met iemand in jouw omgeving over het christelijk geloof te praten. Je mag ons ook je vraag of opmerking mailen. We willen je graag helpen.  Als je ons mailt, zullen we vertrouwelijk met jouw informatie omgaan en die niet doorgeven aan derden.
Wij kijken uit naar jouw bericht!

Jaap Noorlander & Emke de Jager

WIJ HOREN GRAAG VAN JE!